Support
Ja, ja, de beste support, het zal wel...
Support is bij ons geen extraatje, het is onze belofte. Wij reageren snel, denken actief mee en lossen het écht op — vaak nog dezelfde dag. Geen tickets, wachttijden of onbereikbare developers, maar gewoon een vast aanspreekpunt via mail, telefoon of WhatsApp. Klanten blijven niet bij ons voor alleen een mooie site, maar omdat we er altijd zijn als het ertoe doet.
- Website altijd up-to-date
- Vast contactpersoon
- 7 dagen bereikbaar
Wil jij de beste support ooit ervaren?
Altijd paraat
Wij zijn jouw rots in de branding en helpen je altijd out the brand!
We heten niet voor niets zo. Wij geloven dat de beste mogelijke service bieden zich uitbetaald. Voor zowel jou als klant en voor onze relatie.

Voorop blijven lopen en zorgeloos online
Wij nemen support serieus – héél serieus. Geen standaard onderhoudje, maar een proactieve aanpak waarmee jouw website altijd veilig, snel en up-to-date blijft.
Uitmuntende support is ons paradepaardje. Niet omdat het moet, maar omdat we geloven dat echte service loont – voor een sterke relatie met onze klanten én voor onszelf. We slapen het best als we weten dat we alles hebben gegeven. Omdat het goed doen, gewoon het fijnst voelt.
- Supersnelle service
- Maximale veiligheid
- Menselijk contact
- Proactief, niet reactief
- Meedenkend, niet alleen uitvoerend

Zo steken we
het vuurtje aan
1. Brandstof
We stellen 1001 vragen over wat je belangrijk vindt, waar je bedrijf over staat. We kunnen alleen iets goeds maken als we jullie écht begrijpen.
2. Ontsteking
We gaan ontwerpen, testen, feedback ophalen. We gaan eindeloos door tot het helemaal klopt.
3. Vlammen
Er staat een branding guide die volledig bij jouw merk past. We implementeren deze op je site indien nodig of bouwen vanaf daar verder.

Voorop blijven lopen en zorgeloos online
Wij nemen support serieus – héél serieus. Geen standaard onderhoudje, maar een proactieve aanpak waarmee jouw website altijd veilig, snel en up-to-date blijft.
Uitmuntende support is ons paradepaardje. Niet omdat het moet, maar omdat we geloven dat echte service loont – voor een sterke relatie met onze klanten én voor onszelf. We slapen het best als we weten dat we alles hebben gegeven. Omdat het goed doen, gewoon het fijnst voelt.
- Supersnelle service
- Maximale veiligheid
- Menselijk contact
- Proactief, niet reactief
- Meedenkend, niet alleen uitvoerend
Fijn om te weten
Wat houdt jullie support precies in?
We zijn er voor alles rondom je website: van kleine aanpassingen en updates / onderhoud tot spoedvragen of technische issues. En we denken actief mee als we kansen of risico’s zien. Geen afwachtende houding, wij zitten erbovenop.
We houden niet zo van uren schrijven, daarom een vast bedrag per maand. Geen discussies. Is er toch een support verzoek of aanpassing aangevraagd die beduidend meer tijd gaat kosten. We spreken vooraf een (eenmalige) prijs af. Geen verassingen achteraf, daar houden we zelf ook niet van.
Hoe snel reageren jullie?
Supersnel. Vaak dezelfde dag, meestal binnen een paar uur. Geen ticketsysteem of lange wachttijden: je stuurt gewoon een berichtje (mail, WhatsApp, bellen, wat jij het fijnste vindt) en we gaan aan de slag.
Is support altijd inbegrepen bij hosting of een website?
Nee, maar we bieden het wel altijd aan. Wil je liever zelf alles regelen of via een andere partner. Even goede vrienden.
Het voordeel als wij het zelf doen nadat we de site ook hebben gebouwd is dat we precies weten waar we moeten zoeken en hoe we het moeten oplossen.
Wat als ik zelf iets verpruts op mijn site?
Dan fixen wij het. Geen schuldvraag, geen ingewikkelde processen. We zorgen dat het weer werkt – dát is support. We hebben dagelijkse back-ups, dus het komt altijd goed.
Als het mis is gegaan, leggen we graag uit waar het fout ging en hoe je dit de volgende keer op de juiste manier aanpakt. Met liefde maken we een korte tutorial voor je.
Wat kost support bij julie?
Eerlijk antwoord: dat hangt ervan af. We starten vanaf €40 per maand (inclusief hosting) voor kleinere websites met een basisbehoefte aan support. Voor grotere of complexere sites – zoals webshops of maatwerkplatforms – kan dat oplopen tot €300 per maand.
Waarom dat verschil? Omdat we alleen support bieden als we het ook écht goed kunnen doen. Jij krijgt altijd snelle hulp, een vast aanspreekpunt en proactief beheer. Geen loze beloftes, maar support waar je op kunt bouwen.
We schrijven geen uren, maar houden ze wel bij. Gaat de schoen wringen aan één van beide kanten, dan gaan we het eerlijke gesprek aan. We willen dat het voor jou als klant altijd goed is en er geen wrang gevoel ontstaat. Als we achteraf zien dat het pakket te duur is doordat er toch minder hulpvragen zijn dan voorzien, passen we het aan. Eerlijk is eerlijk.
Heb ik een vast aanspreekpunt?
Ja. Je spreekt altijd met iemand die je kent, die weet hoe je site werkt en snel kan schakelen. Wel zo prettig.

Hier is de vonk
al overgesprongen
Hier is de vonk al overgesprongen
Samen vlammen?
Neem contact op met Jaap. Samen gaan we bekijken hoe we het maximale uit jullie merk kunnen halen.