Bastiaansen Modestad

Familiebedrijf Bastiaansen Modestad heeft 4000 m2 aan winkel in het hogere segment. Dit zie je terug in de winkel zelf, de merken, de werknemers, maar dit moet ook digitaal terugkomen. 

Bastiaansen Modestad heeft een marketing team met werknemers die ervaring hebben in website bouw. De rol voor Out the brand was dan ook ondersteunen bij de ingewikkeldere functionaliteiten en elementen van de website. Daarnaast zorgen dat de website en hun webshop goed worden gehost en onderhouden. 

Wat dit een tof project maakt

Maatwerk functionaliteiten

Een belangrijke nieuwe functionaliteit is de ‘personal shopper’ agendaplanner. Een planner waar bezoekers een persoonlijke shopafspraak kunnen plannen voor een specifiek doeleinde (bruiloft, casual, etc.). De afspraken komen automatisch in de Google agenda van Bastiaansen Modestad en de klant krijgt een nette mail met de details. Dagelijks worden nieuwe afspraken gemaakt via deze nieuwe functionaliteit.

Raamwerk

Het marketing team van Bastiaansen Modestad heeft een berg aan prachtige content en daar komt wekelijks meer bij. Aan Out the brand de taak om de kaders, ofwel het raamwerk, van de website neer te zetten en deze op snelheid en SEO te optimaliseren. 

Wat Bastiaansen Modestad er zelf over zegt

” Tekst van Rowan

Plan een gratis website check

Beide
Website performance
Gebruiksvriendelijk design